שבוז חיילים
חיפוש
חיפוש חיפוש חיפוש
מתגייסים חיילים משוחררים סטודנטים דרושים פורומים מגזין לימודים
שבוז ראשי
 
שם משתמש:
סיסמא:
הרשמה
התחבר
שכחת סיסמא?
הודעות אחרונות:
חיל הטכנולוגיה והאחזקה (חיל החימוש)- עזרה
חיל הטכנולוגיה והאחזקה (חיל החימוש)- עזרה
חיל הטכנולוגיה והאחזקה (חיל החימוש)- עזרה
המלצה חמה על משרד עורכת דין מומחית
קורסים בנובמבר-דצמבר למדריכת
ציסטה על שם בייקר
ציסטה על שם בייקר
לאן שווה לבקש להתנדב?
תומך לחימה ביחידות הקומנדו
יחידה סודית בצהל
 לפורום
הודעות אחרונות:
קורס בחימוש
מעוניינת לעבור בסיס אבל להשאר באותו תפקיד
גימלים
תומך לחימה ביחידות הקומנדו
משהו קצת להצחיק את החיילים שפה
מחפשים עבודה בזמן השירות?[=
לינקים למוצרים לחיילים באלי אקספרס
איך הרווחתי כסף אחרי השחרור
מה אתם אומרים על זה
אהלן,
 לפורום
הודעות אחרונות:
מתחילה ללמוד במכללה למינהל
למפעל מיזרונים דרוש מחסנאי
דרוש עובד לחברת מנעולנים בקנדה
מתלבט מה ללמוד
רילקס מערכות שינה - חנות מזרנים
השלמת הכנסה בשעות הערב
גנרל מכונות משרד בע"מ - מדפסת אפסון
נחשף: אילו מקצועות הכי הכי שווה ללמוד אחרי צבא
קורס פסיכומטרי 50% הנחה לחיילים משוחררים!
עבודה באירופה!
 לפורום
עצמאות וחיים חדשיםcrack

הספר כידוע יצא ואפילו הבנתי שנמכר בחנויות, לא בטוחה עוד עד כמה, אבל ההרגשה שלי דווקא טובה, שכן אני מאמינה בספר ואף יותר בעצמי. אני יודעת שהספר חשוב, אולי הסוף קצת פחות, אך ערכו רציני ואני מקווה שיסייע בקבלת האחר ויותר מזה, בחיזוק אנשים עם מוגבלויות, כך שלא דואגת. במקביל התחלתי בכתיבת הספר השני, וכתיבת טורים ובלוגים בעוד מקומות ברשת, בשאיפה להפוך לכתבת פרילנסרית. האמת שעכשיו (טרי טרי) לקחתי על עצמי סיכון ראשון בכך שהחלטתי להקטין את היקף המשרה שלי ולהתמקד יותר בכתיבה. אני בהחלט רוצה להיות כתבת ואם אני יכולה להרשות לעצמי לנסות להתקדם בכיוון, למה לא? שכן כולם יודעים שהדבר הכי חשוב זה לעסוק במשהו שרוצים ואצלי זה הכתיבה, אז אחלו לי בהצלחה.

לא רק הפן המקצועי עובר אצלי שינוי, אלא גם הפן הרומנטי. לאחרונה הכרתי בן זוג חדש, שמו יוסי והעניינים מתקדמים טוב מהמצופה, ללא ספק. הקשר אבל גרם לי להבין שחיי צריכים לעבור שינוי די מהותי, שינוי אף מפחיד, שלצערי לא אקבל בו את התמיכה הרצוייה, כנראה.

מדובר במעבר מהבית.

פתאום אני קלטתי שני דברים: 1. אני נכנסתי לקשר רציני ועוד עם גבר מירושלים. 2. עוד לא הרבה מידי זמן אהיה בת 30. הגיל מפחיד אותי וגם גורם לי להבין שאני כבר לא ילדה, כבר עצמאות נדרשת בכל מה שזה אומר וזה אומר – מעבר מהבית. אני חושבת שאף פעם לא דמיינתי את עצמי עוברת מהבית. מדובר בהורים שלי, בעזרה ופינוק. מדובר בחיים הטובים, אבל נראה שהגיע הזמן לחיים טובים חדשים, חיים עם עצמי.

לפני שאמשיך הלאה, באמת אפרט קצת על הילדה שהייתי והקשר עם המשפחה. לקח לי זמן רב עד שהפכתי לעצמאית, מודה ואפילו לא בטוחה אם רק בגלל המחלה. תמיד הייתי עצלנית וחששנית וזוכרת שאפילו כילדה פחדתי להשאר לבד בבית או לצאת בלי אף אחד. פחדתי כמעט מכל דבר ואולי אפילו מהצל של עצמי. למזלי תקופה זו עברה די מהר, אבל עדיין הייתי רחוקה מלהיות עצמאית. מודה למשל שעדיין אמי מסייעת לי בבחירת בגדים כי אני אף פעם לא בטוחה מה מחמם מספיק ומה לא, וכן אפילו בהכננת פרוסה עם ממרח, אבל זה כבר יותר קשור באמת למגבלה, שכן הידיים שלי לא יציבות ולי זה יותר קשה מלאחרים. לקח לי די זמן להיות עצמאית וגם עכשיו אני לא לגמרי ואני יודעת שעכשיו זה רק שאלה של זמן (ולא ארוך מידי) עד שאצטרך יותר להיות עצמאית ולהתחיל לעשות את רב הדברים לבד.

אני די עצמאית, אבל די זה לא מספיק. הקשר עם יוסי מתקדם יפה, אנחנו סוף סוף יוצאים לסו"ש ראשון בבית מלון ומשהו אומר לי שבקרוב כל סוף שבוע נהיה יחד ונבנה את הקשר לקשר רציני ואמיתי. פתאום אני מתכננת לנסוע לבד ברכבת ופתאום צריכה להתארגן בעצמי, פתאום אני רואה את החיים מחוץ לבית וזה מפחיד. אפילו כלכלית אני נכנסת ללחץ, מודעת שצריכה להתחיל יותר לחסוך ובגלל זה לא רוצה לגעת עוד בכספי ביטוח לאומי ועד שאמצע אבודים החלטתי די לקצץ בבילויים שלי.

מגורים לבד זה עכשיו הכי רלוונטי שאפשר.  כמו שכבר אמרתי, אני הכי רוצה  לעבור לגור עם יוסי,  אך לא בטוחה מתי זה יקרה, כך שיש גם אופציה שקודם אעבור עם שותפה או ביחידת דיור עם עוד אנשים במצבי. מודה שזה פחות מלהיב אותי, אך גם זו דרך לחיים עצמאיים וזה מה שאני צריכה.

הבעיה אצלי היא בעיקר הלילות. אני נכנסת הרבה פעמים ללופ של לחץ שגורם להרגשה פיזית לא טובה ואז לא מצליחה לישון ובשל סחרחורות צריכה את עזרת ההורים.

אני תוהה מה יקרה כשאגור לבד, אף כי זה יכול להיות הפתרון המושלם, שכן בהחלט יוריד מרגשות האשמה ובכך יש סיכוי שהמעגל ישבר.

ואולי בעצם כל העניין לחיים עצמאיים מופרז? סך הכל טוב לי בבית, אז למה למהר. יש לי החדר שלי והרבה פרטיות וזה לא שאני מפריעה להורי מידי, אפילו מנסה לעזור כשאני יכולה, אז למה לא להמשיך ככה וזהו? זוכרת שבעבר אבי אף הציע שכאשר אגור עם בן זוג ומשפחה ניתן להוסיף יחידה נפרדת וכך גם תהיה לנו הפרטיות וגם העזרה. אוקי, יודעת שהורי לא נהיים צעירים יותר, אז אביא מטפלת זרה גם. מושלם, לא? אולי... האמת שאני הרבה יותר מבולבלת ממה שחשבתי. הכל אפשרי, אך מה הצעד הנכון? ומי יכול באמת להגיד לי מה לעשות? כנראה רק אני.

טוב, בינתיים אתמקד בקשר עם יוסי והכתיבה, לא צריך למהר לכלום, נכון? במיוחד שלא בטוחה עד כמה אני יכולה להביא ילד לעולם. כלומר, טכנית אני יכולה, אך צפוי הריון קשה מאוד, ניתוח קיסרי ואפילו לא רוצה להתחיל לחשוב על הטיפול בתינוק. טוב, דייה לצרה בשעתה, כמו שאומרים, בינתיים כתיבה ויוסי, יוסי וכתיבה.



    [הוספת תגובה]     סה"כ תגובות: 0
שבוז הוא פורטל המיועד למתגייסים, חיילים וחיילים משוחררים. שבוז כולל מידע מעודכן ורלוונטי על צו ראשון. תפקידים, קורסים, מיונים, תאריכי גיוס, רשימת ציוד, טירונות, חיל השריון, חיל רגלים (חי"ר), חיל תותחנים, חיל הנדסה (הנדסה קרבית), חיל הים, חיל הרפואה, חיל האוויר, חיל החימוש, חיל שלישות, חיל החינוך, חיל המודיעין, מג"ב, גולני, אגוז, שלדג, סיירת מטכ"ל, 669, דובדבן, עוקץ, חובלים, קצין העיר, בית החייל, משכורת צבאית, חר"פ, גימלים, קצונה, הנחות לחיילים, עבודה מועדפת, פיקדון אישי, מענק שחרור, פסיכומטרי, בגרויות, כנס משתחררים ועוד.