שבוז חיילים
חיפוש
חיפוש חיפוש חיפוש
מתגייסים חיילים משוחררים סטודנטים דרושים פורומים מגזין לימודים
שבוז ראשי
 
שם משתמש:
סיסמא:
הרשמה
התחבר
שכחת סיסמא?
הודעות אחרונות:
חיל הטכנולוגיה והאחזקה (חיל החימוש)- עזרה
חיל הטכנולוגיה והאחזקה (חיל החימוש)- עזרה
חיל הטכנולוגיה והאחזקה (חיל החימוש)- עזרה
המלצה חמה על משרד עורכת דין מומחית
קורסים בנובמבר-דצמבר למדריכת
ציסטה על שם בייקר
ציסטה על שם בייקר
לאן שווה לבקש להתנדב?
תומך לחימה ביחידות הקומנדו
יחידה סודית בצהל
 לפורום
הודעות אחרונות:
קורס בחימוש
מעוניינת לעבור בסיס אבל להשאר באותו תפקיד
גימלים
תומך לחימה ביחידות הקומנדו
משהו קצת להצחיק את החיילים שפה
מחפשים עבודה בזמן השירות?[=
לינקים למוצרים לחיילים באלי אקספרס
איך הרווחתי כסף אחרי השחרור
מה אתם אומרים על זה
אהלן,
 לפורום
הודעות אחרונות:
מתחילה ללמוד במכללה למינהל
למפעל מיזרונים דרוש מחסנאי
דרוש עובד לחברת מנעולנים בקנדה
מתלבט מה ללמוד
רילקס מערכות שינה - חנות מזרנים
השלמת הכנסה בשעות הערב
גנרל מכונות משרד בע"מ - מדפסת אפסון
נחשף: אילו מקצועות הכי הכי שווה ללמוד אחרי צבא
קורס פסיכומטרי 50% הנחה לחיילים משוחררים!
עבודה באירופה!
 לפורום
הוספת בלוג למועדפים
החיים בירוק עודכן ב- 01/09/2005
קוראים לי רועי פסטרנק. רציתי להיות קרבי, עברתי את הגיבוש אבל שברתי רגל בשבוע הראשון של הטירונות והעיפו אותי לקריה. עכשיו אני טוחן שמירות ותורנויות מטבח ובין לבין ממלא את התפקיד שלי- רכז כ"א. יאללה תגיבו, תכתבו לי מה אתם חושבים ונכייף ביחד...
בחזרה למשרדcrack 9/1/2005
אחרי שלושה ימים מתישים אצל הרס"ר, חזרתי סוף סוף למשרד. שתבינו, המשרד שלי הוא לא כזה גן עדן, אבל לעומת עבודות הניקיון, זה באמת הרבה יותר טוב. אני עובד עם שלוש בנות, בסך הכל נחמדות, אבל כן- אני הבן היחיד במשרד הזה, חוץ ממשה, הרמ"ד שלנו. 

העבודה שלי היא בעיקר הזהה של טפסים ממקום למקום. מדי פעם מגיע איזה מקרה מעניין, איזה חייל שרוצה לעזוב ולא נותנים לו, ואני צריך לדאוג שהטפסים יעבור לידיים הנכונות. טוב, זה בערך אותו דבר, אבל כאן לפחות יש את התקווה שחייל כלשהו יעזוב את היחדה שלו, ויעבור למקום יותר טוב. זה נעים, לא? 

אני מסתדר לא רע עם הבנות, אבל קשה להגיד שנוצרו איזה יחסי קרבה מדהימים. אנחנו צוחקים יחד, אבל עוד לא יצא שנפגשנו אחרי הצבא. זה בסדר מבחינתי. יש לי את החברים שלי וזה באמת מספיק. 

אבל יש כאן אחת מהמשרד ליד, כוסית חבל על הזמן. קוראים לה ליהי, וחוץ מבוקר טוב לא יצא לנו לדבר הרבה. אני מתכנן לתקתק את העניננים כי כבר יותר מדי זמן לא היתה לי חברה. חבל שאני לא יודע עליה שום דבר, ככה שאני לא ממש יכול להתחיל איתה שיחה. אולי אני אפתח את ה"בוקר טוב" ל"בוקר טוב, מה שלומך?". 
יאללה, תגיבו, יש לכם הצעות מה לעשות עם ליהי? 


[לקריאת התגובות]     [הוספת תגובה]     סה"כ תגובות: 1
התחלהcrack 8/24/2005

מזמן רציתי לכתוב בלוג. כולם אומרים שזה הדבר הכי שווה שיש, אני בכלל לא ידעתי על מה מדברים. בסוף הגעתי הנה לגמרי במקרה, והחלטתי לנסות. החיים כרגע לא משהו. אני משרת בקריה, מגיע כל בוקר בשמונה, עושה מטבחים, מדי פעם שומר כמו אידיוט עם האפוד והנשק, ובין לבין מנסה למלא את התפקיד שלי כמו שצריך. אני מש"ק כוח אדם, ממלא טפסים, מזיז אנשים מיחידה ליחידה, שום דבר רציני.

 

 

כשהייתי בתיכון היה לי ברור שאני אהיה קרבי, ואפילו כבר הגעתי לטירונות צנחנים, אבל מה לעשות שבשבוע הראשון שברתי רגל- אבל מה בדיוק קרה ואיך הגעתי משם לקריה, אני אספר לכם מאוחר יותר. אם תגיבו, אני מבטיח להתייחס לתגובות שלכם, ובכלל יהיה לי כיף לדעת שאתם קוראים.

 

 

נתראה בפוסט הבא.



[לקריאת התגובות]     [הוספת תגובה]     סה"כ תגובות: 2
השוטרת הצבאיתcrack 8/24/2005

היום שלי התחיל די טוב- היה לי תור בתשע לבדיקת שיניים, אז יכולתי להגיע לבסיס מאוחר יותר. נכון שהעברתי את הבוקר באוטובוס, אבל זה עדיף על פני המשרד. אבל אז, ממש בכניסה לבסיס, מי חיכתה לי עם הפתעה לא נעימה? כמובן, שוטרת צבאית. זו לא פעם ראשונה שאני רואה אותה, היא עומדת שם כבר כמה ימים רצוף, אבל עד עכשיו הצלחתי להתחמק ממנה.

עכשיו, שלא תבינו לא נכון- אני די תקני בדרך כלל. רק שהבוקר הנעליים שלי לא נראו משהו, אולי הייתי צריך לצחצח אותן אתמול, אבל ממש לא היה לי כוח. בגלל שהגעתי היום מאוחר, הייתי בטוח שהזונה הרעה הזאת לא תהיה שם, אבל אלוהים לא היה בעדי, והיא עצרה אותי. היא לא הסכימה לוותר לי, למרות שאמרתי לה שאני מצחצח נעליים, ופעם אחת פספסתי.

בקיצור, מכאן לשם השכנועים לא עזרו, ויצאתי ממנה עם תלונה. עכשיו אני אאלץ לעשות עבודות רס"ר כמה ימים.

 

נפלתי חזק.



[לקריאת התגובות]     [הוספת תגובה]     סה"כ תגובות: 5
הרס"ר ואניcrack 8/24/2005

אני יומיים בעבודות רס"ר, ויש לי עוד יום אחד. משה, הרס"ר, הוא יצור לא מהעולם הזה- אומנם אין לו שפם כמו לרס"ר ממוצע, אבל יש לו את כל התכונות הרס"ריות המצויות- חוץ מזה שהוא מכוער אש, הוא טיפש ובאופן כללי חרא בנאדם. אני מנסה להסביר לו שאם אני עובד בשמש מהבוקר, ועכשיו כבר צהריים, אני חייב איזה הפסקה קצרה, לשתות משהו, לאכול. אבל הוא- קודם תגמור לנקות, אחר כך נדבר.  

 אז אני ממשיך לנקות, בינתיים אני רואה את כל החברים שלי מהמדור עוברים בדרך לחדר אוכל, ואני מת ללכת לאכול איתם- אבל משה אמר שאני צריך לגמור לנקות. אני לא שוכח שכל זה קרה בגלל השוטרת הצבאית שנתנה לי את הדוח. מתברר שקוראים לה דנה, אכן שם של שרמוטה...


אני אחכה לה בסיבוב בפעם הבאה שאראה אותה... או יותר נכון – היא תחכה לי בסיבוב....

מנייאקים....

  



[לקריאת התגובות]     [הוספת תגובה]     סה"כ תגובות: 1
שבוז הוא פורטל המיועד למתגייסים, חיילים וחיילים משוחררים. שבוז כולל מידע מעודכן ורלוונטי על צו ראשון. תפקידים, קורסים, מיונים, תאריכי גיוס, רשימת ציוד, טירונות, חיל השריון, חיל רגלים (חי"ר), חיל תותחנים, חיל הנדסה (הנדסה קרבית), חיל הים, חיל הרפואה, חיל האוויר, חיל החימוש, חיל שלישות, חיל החינוך, חיל המודיעין, מג"ב, גולני, אגוז, שלדג, סיירת מטכ"ל, 669, דובדבן, עוקץ, חובלים, קצין העיר, בית החייל, משכורת צבאית, חר"פ, גימלים, קצונה, הנחות לחיילים, עבודה מועדפת, פיקדון אישי, מענק שחרור, פסיכומטרי, בגרויות, כנס משתחררים ועוד.