שבוז חיילים
חיפוש
חיפוש חיפוש חיפוש
מתגייסים חיילים משוחררים סטודנטים דרושים פורומים מגזין לימודים
שבוז ראשי
 
שם משתמש:
סיסמא:
הרשמה
התחבר
שכחת סיסמא?
הודעות אחרונות:
חיל הטכנולוגיה והאחזקה (חיל החימוש)- עזרה
חיל הטכנולוגיה והאחזקה (חיל החימוש)- עזרה
חיל הטכנולוגיה והאחזקה (חיל החימוש)- עזרה
המלצה חמה על משרד עורכת דין מומחית
קורסים בנובמבר-דצמבר למדריכת
ציסטה על שם בייקר
ציסטה על שם בייקר
לאן שווה לבקש להתנדב?
תומך לחימה ביחידות הקומנדו
יחידה סודית בצהל
 לפורום
הודעות אחרונות:
קורס בחימוש
מעוניינת לעבור בסיס אבל להשאר באותו תפקיד
גימלים
תומך לחימה ביחידות הקומנדו
משהו קצת להצחיק את החיילים שפה
מחפשים עבודה בזמן השירות?[=
לינקים למוצרים לחיילים באלי אקספרס
איך הרווחתי כסף אחרי השחרור
מה אתם אומרים על זה
אהלן,
 לפורום
הודעות אחרונות:
מתחילה ללמוד במכללה למינהל
למפעל מיזרונים דרוש מחסנאי
דרוש עובד לחברת מנעולנים בקנדה
מתלבט מה ללמוד
רילקס מערכות שינה - חנות מזרנים
השלמת הכנסה בשעות הערב
גנרל מכונות משרד בע"מ - מדפסת אפסון
נחשף: אילו מקצועות הכי הכי שווה ללמוד אחרי צבא
קורס פסיכומטרי 50% הנחה לחיילים משוחררים!
עבודה באירופה!
 לפורום
הוספת בלוג למועדפים
מחכה לראות מה עכשיו... עודכן ב- 26/10/2005
אני חייתי בארה"ב מאז שנת 2000, עכשיו עזבתי את האוניברסיטה, וויתרתי על הפטור מצה"ל, וחזרתי לארץ לשרת בצבא ולחיות במדינה שאני אוהב כ"כ...
השבוע הראשוןcrack 10/26/2005

טוב, זהו, סוף-סוף חזרתי לארץ. ידעתי שהרגע הזה יגיע מתישהו ואני שמח שזה בא עכשיו ולא מאוחר יותר.
עברתי לארה"ב בגיל 14 וחייתי שם חמש שנים וקצת, עכשיו אני בן 20 וחזרתי לארץ כדי להתגייס. התחלתי את הבלוג הזה מרוב שעמום, כל החברים הוותיקים כבר בצבא ואין לי כל כך מה לעשות כרגע.


כבר הספקתי ללכת לתל השומר להצהיר על כוונותי להתנדב לצה"ל, הפקידה בבקו"מ אמרה שאין לי סיכוי להתגייס לפני מרץ בערך וזה מזה מבאס אותי, קיוויתי להתגייס אולי כבר בנובי בגלל שאני כבר בן 20 (מלפני שבוע בערך) ואני רוצה להתגייס כשאני קרוב בגיל לשאר המתגייסים. אבל לא נורא, בסה"כ אני שמח להיות חזרה בארץ, ואני שמח שאני בכלל יהיה בצה"ל.


אני בשבועות הקרובים כנראה אלך לעשות בדיקות (קב"א, פרופיל וכוי) ואני אחליט לגבי עתידי בצבא. כרגע התקוות שלי הן שאני אלך לחי"ר, אני ממש רוצה גבעתי, מאז שאני ילד קטן משהו בצבע הסגול הזה משך אותי, למרות שאף אחד מבני משפחתי הקרובים שירת בגבעתי... מה גם שאני לא חושב שאני אדם חזק במיוחד, לא פיזית ולא מנטלית, ואני רוצה שהצבא ישנה לי את זה לטובה, אני רוצה להפיק הרבה מהשנים בסדיר ואני חושב שחי"ר יכול לעזור יותר מאשר רוב היחידית האחרות. זה לא שאני איזה חנון צפלון, אבל אני גם לא בדיוק הסוג בן-אדם שהייתם מתארים כלוחם בגבעתי. אני איזה 1.75 מי, ובערך 65 קגי, ככה שאני לא איזה אתלט, והייתי רוצה שהצבא ישנה את זה לטובה. ומנטלית, אני רוצה להפוך לאדם שיודע ויכול להוביל גדודים, אני בטוח שאני ארצה ללכת בעקבות קצונה אם יתאפשר לי ואני חושב שאפשר להפיק מזה תכונות שקשה ואולי אפילו בלתי-אפשרי להפיק מכל מקום אחר. פלוס, אני אוהב את המדינה ורוצה לתרום הרבה מיכולתיי.

טוב, אז זהו לעכשיו, אין לי כ"כ עוד מה להגיד בנושא, חוץ מזה שאני מזה שמח להיות חזרה בארץ, אין כמו מדינת ישראל. אני אשמח לשמוע ממישהו (למרות שאני לא מאמין שהרבה בכלל קוראים את זה, אבל נראה...).



[לקריאת התגובות]     [הוספת תגובה]     סה"כ תגובות: 3
שבוז הוא פורטל המיועד למתגייסים, חיילים וחיילים משוחררים. שבוז כולל מידע מעודכן ורלוונטי על צו ראשון. תפקידים, קורסים, מיונים, תאריכי גיוס, רשימת ציוד, טירונות, חיל השריון, חיל רגלים (חי"ר), חיל תותחנים, חיל הנדסה (הנדסה קרבית), חיל הים, חיל הרפואה, חיל האוויר, חיל החימוש, חיל שלישות, חיל החינוך, חיל המודיעין, מג"ב, גולני, אגוז, שלדג, סיירת מטכ"ל, 669, דובדבן, עוקץ, חובלים, קצין העיר, בית החייל, משכורת צבאית, חר"פ, גימלים, קצונה, הנחות לחיילים, עבודה מועדפת, פיקדון אישי, מענק שחרור, פסיכומטרי, בגרויות, כנס משתחררים ועוד.