שבוז חיילים
חיפוש
חיפוש חיפוש חיפוש
מתגייסים חיילים משוחררים סטודנטים דרושים פורומים מגזין לימודים
שבוז ראשי
 
שם משתמש:
סיסמא:
הרשמה
התחבר
שכחת סיסמא?
הודעות אחרונות:
חיל הטכנולוגיה והאחזקה (חיל החימוש)- עזרה
חיל הטכנולוגיה והאחזקה (חיל החימוש)- עזרה
חיל הטכנולוגיה והאחזקה (חיל החימוש)- עזרה
המלצה חמה על משרד עורכת דין מומחית
קורסים בנובמבר-דצמבר למדריכת
ציסטה על שם בייקר
ציסטה על שם בייקר
לאן שווה לבקש להתנדב?
תומך לחימה ביחידות הקומנדו
יחידה סודית בצהל
 לפורום
הודעות אחרונות:
קורס בחימוש
מעוניינת לעבור בסיס אבל להשאר באותו תפקיד
גימלים
תומך לחימה ביחידות הקומנדו
משהו קצת להצחיק את החיילים שפה
מחפשים עבודה בזמן השירות?[=
לינקים למוצרים לחיילים באלי אקספרס
איך הרווחתי כסף אחרי השחרור
מה אתם אומרים על זה
אהלן,
 לפורום
הודעות אחרונות:
מתחילה ללמוד במכללה למינהל
למפעל מיזרונים דרוש מחסנאי
דרוש עובד לחברת מנעולנים בקנדה
מתלבט מה ללמוד
רילקס מערכות שינה - חנות מזרנים
השלמת הכנסה בשעות הערב
גנרל מכונות משרד בע"מ - מדפסת אפסון
נחשף: אילו מקצועות הכי הכי שווה ללמוד אחרי צבא
קורס פסיכומטרי 50% הנחה לחיילים משוחררים!
עבודה באירופה!
 לפורום
הוספת בלוג למועדפים
המסע הפרטי שלי עודכן ב- 13/05/2006
אני בכלל בפרו! (ויש כאן מקלדות בעברית...) החלטתי לתעד את הטיול שלי כדי שכלום לא ילך לי לאיבוד (הכייסנים פה לא מרחמים...)
אמיגוס!!!!crack 5/13/2006
ואיי לא כתבתי כבר שבועיים!!!
קוסקו, רבות בטח כבר נכתב על העיר ה מ ד ה י מ ה  הזו. מה יותר טוב מלקום בבוקר (בצהריים למעשה) לאכול אחרות בוקר מפנקת (מוזלי) לראות סרט ב- sunset לשבת בכיכר המדהימה של העיר, לפגוש את כל החברה ולקבוע בערב ללכת ולרקוד ריקודי שורות ולשמוע ומוזיקה  דרום אמריקאית משובחת...
ככה מתנהלים להם הימים בקוסקו.
סתם... מידי פעם יצאנו לאיזה משהו כיף. עשיתי ביומיים את ה"מאצו' פיצו'" - שמועות אמרות שמעומס מטיילים זה עוד יקרוס - אז תמהרו. הטרק היה פשוט מדהים, פינקו אותנו כל הדרך למעלה (חייבים לצאת בטיול מאורגן) הטיפוס לא היה קל בכלל! אישה מבוגרת בת שישים עקפה אותי בסיבוב...
יש באזור שוק אינידאני ממש נחמד, קניתי מליון מתנות לחבר'ה ולמשפחה.
כל  מי שרוצה להרגיש ממש בבית יש את "הבית של פיסטוק" אכסניה ומידע למטיילים - הם מארגנים אפילו טיול של 14 (!) יום לג'ונגל...
האמת, באסה ככה לספר בנקודות מה קרה לי עד עכשיו.. אני אשתדל יותר לכתוב "און ליין" ככה שאני גם אזכור יותר פרטים וגם יהיה לי משהו למזכרת...
בקיצור, עכשיו אני קיטו - בירת אקוודור ושבוע הבא אני יוצאת לשבוע ימים בגלפגוס!!!!!
אני עוד אכתוב!


[לקריאת התגובות]     [הוספת תגובה]     סה"כ תגובות: 1
איקה - נסקה - איקהcrack 4/30/2006

הימים פשוט רצים להם ואני לא מספיקה למצוא זמן לכתוב...

מלימה נסענו לאיקה – משהו כמו 5-6 שעות וזה נקר קצר (בארץ זה כמו ת"א – אילת... המרחקים מקבלים משמעות אחרת בחו"ל). מאיקה לוקחים מונית ל"הוואקצ'ינה" שזה האואזיס של פרו עם סקי חולות מ ג נ י ב ! – לא הצלחתי כמעט להגיע לפסגה...זה היה קשה פחד. ישנתי ב- casa de arena  - מקום פשוט גן עדן ממש מומלץ. חדרים פזורים, מוזיקה מעולה, בריכה מקסימה, בר והכל כל כך פשוט ונפלא.. אין לי מילים.

 

אחרי 2 לילות בהואקצ'ינה, המשכנו ל naska lines – טיסה של חצי שעה במטוס קל שחולש מהאוויר מעל צורות גיאומטריות – לא יאומן שהטבע יצר דברים כאלו (או שמא זה ידי אדם....הם ימשיכו לספר שזה הטבע כדי להביא תיירים).

הטיסה הייתה כל כך dizzy ונהייתי לבנה כמו סיד. אורי לא חש את הדם ברגליים וכשנחתנו הדבר הראשון שרציתי לעשות זה לשכב על הרציף ולהרים רגליים ולנשום אוויר צח.

יצאנו לטיול קצר לקברי האינקות, למפעל זהב ולמפעל קרמיקה. כשנכנסנו לאיטרנט קפה גילינו שזוג חברים של אורי מטיול הצ'ילה עכשיו באיקה אז לקחנו אוטובוס חזרה לשם כדי לפגוש אותם..זה הכיף בטיול! – ספונטניות ושלא ממהרים לשום מקום!



[לקריאת התגובות]     [הוספת תגובה]     סה"כ תגובות: 2
אריקיפהcrack 4/30/2006
מאיקה נסענו לאריקיפה באוטובוס לילה.
העיר עצמה ממש חביבה ומצאנו קאזה (אכסניה) ממש קרוב לתחנה מרכזית. מצאנו מסעדה עם שווארמה תורכית והיה משהו משהו.
בבוקר לקחנו טור עם עוד 10 ישראלים מהקאזה על מנת לצאת לראות את הקונדורים במלוא הדרה בבוקר עם הקרניים הראשונות של השמש- טיול של יומיים.
היומיים היו ממש נחמדים! נסענו 4 שעות אמנם בדרך איומה מאריקיפה לינקי והארחנו כולם אצל משפחה שממש פינקו אותנו (תה, פופקורן, ארוחת ערב שווה עם פסטה וסלט). המארח לקח אותנו למייענות חמים (שמזל שלא היה שם אור כי באור יום לא היינו בטח מכניסים בוהן...) ועשה לנו טיול בכפר.
לא האמנתי שבקור הזה אוריד לבגד ים...אבל המים מהמעיינות היו חמים ומפנקים! מה שכן, המארח מסתבר כלל לא התכוון לאסוף אותנו בחזה וחשוך פחד! איכשהו שיכנענו את בעל הרכב היחיד בכפר לקחת אותנו (בתשלום כמובן)
בבוקר קמנו בשעה 5 ויצאנו באוטובוס לראות את הקונדורים. בלילה היה ממש קר ולא ישנו טוב... לאורי היה חשמל סטטי בכל מה שנגע. הנסיעה ארכה שעתיים והמראה של הקונדורים היה שווה הכל!
מאריקיפה נסענו לקוסקו - בירת הצעירים ועל כך ארחיב בהמשך!!!!!!
אסטה לויסטה אמיגוס!


[לקריאת התגובות]     [הוספת תגובה]     סה"כ תגובות: 1
אני בחו"לcrack 4/9/2006
ואייייי לא כתבתי המון זמן (ואני עוד משלימה כאן חוויות מהעבר, אני בכלל בקוסוקו) אז ככה: עשינו טיול יום למעיינות MONTERY, לא ממומלץ... בריכה שאמורה להיות מלאה במינרליים ובתכלס נראית כמו בריכה שיש בה הרבה חול...בארץ גם אם היו משלמים לי לא הייתי נכנסת, אבל כשאתה בחו"ל מסתבר שאתה עושה גם דברים שלא היית עושה... נשרפתי בטירוף מהשמש כי סוף כל סוף הרגשתי את קרני השמש החמימות ושכחתי שאני במקום ממש גבוה.. בכיתי על זה שלושה ימים... עשינו עוד טיול יום למערת הקרח – קבוצה התארגנה באחת האכסניות לצאת לטרק. בהתחלה חשבנו שאנחנו הישראלים היחידה, אך כמובן שמצב כזה כמעט בלתי אפשרי ביבשת... היינו רוב מנצח של 6 ישראלים בסופו של דבר... וה-טיול היה ללגונה 69 – לא זה לא שם שישראלים נתנו ללגונה פשוט קוראים לה כך והמראה פשוט מרהיב. גם מצלמה פשוטה מוציאה תמונות מ ד ה י מ ו ת. מה שכן העלייה אורכת כארבע שעות והיא ממש ממש קשה – אז לא כדאי לוותר! בחזרה לעיירה כמעט נתקענו, הבחור שהבטיח לחכות לנו ואני כבר התחלתי להלחץ ולדמיין איך אנחנו מעבירים את הלילה בלי כלום... בסוף הגיע קומבי (מונית שירות קטנה) וחזרנו להוארז עייפים ומרוצים ב 21:00 ואכלנו המבורגר בדוכן ברחוב שעלה סך הכל 3 שקלים... אני יוצאת מחר למאצו פיצו...בטח תקראו על זה בהמשך...ביייייי ותודה על התגובות החמות!)


[לקריאת התגובות]     [הוספת תגובה]     סה"כ תגובות: 1
הוארז היי, תודה על התגובות! הוארז crack 3/26/2006
קודם כל מזל טוב לנו! (7 חודשים ביחד!!!). קנינו כרטיס ב- 20 סול לאוטובוס שיוצא מלימה להוארז – הסיוט התחיל... האוטובוס אמור היה לצאת בשעה 21:00 אז הקדמנו חצי שעה ו"יצאנו" לדרך מרוצים שיש רק עוד 3 אנשים באוטובוס – כך שבטוח שהנסיעה תהיה שקטה ונצליח לנמנם קצת.. אך באזור "איילון" –כביש מהיר כמו בארץ האוטובוס החליט לעצור והעביר אותנו לאוטובוס אחר. נו טוב. אך כשעברנו הסתבר שעד שלא ממלאים את כל – אבל את כל המושבים, לא מתחילים לנסוע... והאוטובוס פשוט לא נסע.. את המסע של השמונה שעות נסיעה התחלנו רק בחצות.... המוסיקה...המוסיקה פשוט הייתה נעימות פרואניות מזעזעות. אבל למרות הכל ממש הפתעתי את עצמי והצלחתי לישון 6-7 שעות!!! השוק התחיל כשהגענו לעיירה.. הופתעתי מהפרימיטיביות. אורי (חבר שלי למי ששכח) כבר טייל שלושה חודשים לפני שהגעתי והוא עבר את בוליביה – שמספרים ששם זה באמת שיא הפרימיטיביות. מזל שחבר בארץ המליץ לי איפה לישון וזה מקום ממש שווה (לא יאומן שקיים מקום כזה בין כל המבנים הלוו...) לרגע לא האמנתי שאני אהיה בכזו עיירה – אך עם הזמן התרגלתי למראות האלו וזה כבר לא נראה כל כך פרימיטיבי... החדר שלנו היה ממש בובה1 יותר מהמלון בלימה...השירותים יותר יפים ממה שיש בבית... פשוט "סוויטה" עם מרפסת במחיר של 20 ₪ לזוג בערך... מה שכן העיירה שוכנת בגובה 3100 מטר וה"סוויטה" נמצאת דיי בעלייה ודי קשה להתנהל מכיוון הכיכר המרכזית לכיוון "הסוויטה" – במיוחד עם התיק הגדול על הגב... אבל שטויות! דפקתי מקלחת של החיים, בינתיים אורי ישן ירדנו למרכז העיירה ואכלנו טוסטים מעולים אבל הכי באסה זה ששכחנו את המצלמה...(למחרת השלמנו את החסר) עוד באותו ערב עיינו בקלסר שהכינו מטיילים לגבי אטרקציות שאסור לפספס באזור – עם סיפורי דרך – כך שלא צריך מדריך – פשוט מעתיקים והולכים לבד (עדיף בקבוצה...) הספר הזה ממש עזר לנו לגבש את התוכנית של הטיול לימים הקרובים!


[לקריאת התגובות]     [הוספת תגובה]     סה"כ תגובות: 3
לימה, פרו.crack 3/15/2006
בלילה הראשון שלי בפרו לא הצלחתי לישון. אני לא יודעת אם זה מההתרגשות או לא אבל כשנרדמתי (4 בבוקר) עוד לא הייתי עייפה (והייתי ערה כבר איזה שלושים ומשהו שעות) ושקמתי - אחרי 4 שעות הרגשתי כאילו ישנתי 8 שעות...
רוב הישראלים ישנים ב"בית המכשפות" אכסניה שישראלי הוא בעל המקום (אנחנו פשוט בכל מקום..). קפצנו למחרת לבקר חברות שלי שאורי פגש שם ממש במקרה (עולם קטן כבר אמרתי?) אך פיספסתי אותן - הן כבר היו בדרכן לקוסקו - עיר הבילויים של פרו.
המקום הראשון שיצאנו לראות זה miraflores (אני לא בטוחה שרושמים כך). זה המרכז הצפונבוני של לימה ביקרנו לאחר מיכן בשני כיכרות מרכזיים ("פלאזה דה ארמה" ו"פלאזה סן מרטין" - שם יש הרבה ילדים עניים שמחפשים רק למי לצחצח את הנעליים או למכור שטויות.
האוכל הראשון הפרואני האמיתי שהכנסתי לפה היה במסעדה בשם chifa - אני חייבת לציין שממ ז'יפה... במשהו כמו 8 ש"ח - זו ארוחה מלאה (אבל לא טעימה כלל) - זו מן מסעדת פועלים - שבשביל האוטנטיות רצינו להיכנס.
לאחר מכן ביקרנו בסופר ענק קנינו מצרכים לארוחת בוקר והתכוננו לעבור מלימה היישר להוארז...
בהמשך - מעלולות הוארז...


[לקריאת התגובות]     [הוספת תגובה]     סה"כ תגובות: 4
המפגשcrack 3/14/2006

28/2/06 – אני אשלים את השבועיים האחרונים...

 דפיקות לב אחרונות לפני הטיסה המיוחלת...

ארזתי דברים אחרונים, שמעתי הודעות אחרונות שהשאירו לי בפלאפון, הערתי את אמא ואבא, שני ויואב הגיעו ויצאנו לכיוון שדה התעופה לתחילת המסע...

ברגע שנפרדתי מכולם עברתי לביקורת הדרכונים ודמעות חנקו את גרוני בפעם הראשונה...

זהו, אני עוזבת וטסה לפגוש את אהובי, נטייל, נתרחק מהמדינה המשוגעת הזו שרק יודעת ימי צער.

ההמתנה לטיסה הראשונה (ישראל – ספרד) עברה ממש בנעימים. ערכתי סיור בדיוטיפרי (היה משעמם) ועליתי למטוס. לידי ישב בחור מניו-יורק התמנו יחד לטיסה שהתעכבה שעה וחצי (!) בשל "בעיה טכנית". בסוף נחתנו בשלום...

במדריד חשתי זרה לחלוטין. מזל שהלכתי לנציגות איבריה בשדה התעופה כי הסתבר שהחליפו רציף ברגע האחרון.

אף ישראלי לא היה בטיסה ממדריד לפרו והתישבתי בטיסה ליד בחור בשם ראול ש – ¾ מהטיסה הייתי בטוחה שהוא ערבי ופחדתי להוציא במבה מהתיק.... בסוף הסתבר לי שהוא פרואני שיצא לספרד עם אישתו וביתו לחופשה בת שבועיים בספרד. הוא סיפר לי המון על פרו והעביר לי בנעימים את השעתיים האחרונות המורטות עצבים של הטיסה.

כל הטיסה לא הצלחתי לישון, הסרטים היו מצוינים, האוכל היה גרוע – מזל שהבאתי קצת מהבית...

 נחת בפרו אחרי איזה 20 שעות בדרכים ושכחתי כל מה שאורי הדריך אותי לעשות כשאני נוחתת:

לבקש 90 יום ויזה ולהחליף קצת כסף...

 הוא עמד שם בין כל קהל הממתינים בדיוק כמו שזכרתי אותו – כל כך התגעגעתי אליו (תשמעו, שלושה חושים נתק זה לא פשוט...). הוא עזר לי עם המוצ'ילה(תיק הגב)הגדול, התמקח עם נהג המונית (כך כולם עושים...) ואחרי רבע שעה כבר היינו במלון –כן מלון. מפואר יחסית לכל האכסניות שמוצ'ילרים ישנים בהם –פשוט אורי רצה לפנק אותי קצת אחרי שלא התראינו כל כך הרבה זמן...

 מאותו הרגע לא יכולנו לעזוב אחד את השני...

 האמת שאני קצת ממהרת, בקרוב אמשיך להדביק פערים...

 



[לקריאת התגובות]     [הוספת תגובה]     סה"כ תגובות: 2
שבוז הוא פורטל המיועד למתגייסים, חיילים וחיילים משוחררים. שבוז כולל מידע מעודכן ורלוונטי על צו ראשון. תפקידים, קורסים, מיונים, תאריכי גיוס, רשימת ציוד, טירונות, חיל השריון, חיל רגלים (חי"ר), חיל תותחנים, חיל הנדסה (הנדסה קרבית), חיל הים, חיל הרפואה, חיל האוויר, חיל החימוש, חיל שלישות, חיל החינוך, חיל המודיעין, מג"ב, גולני, אגוז, שלדג, סיירת מטכ"ל, 669, דובדבן, עוקץ, חובלים, קצין העיר, בית החייל, משכורת צבאית, חר"פ, גימלים, קצונה, הנחות לחיילים, עבודה מועדפת, פיקדון אישי, מענק שחרור, פסיכומטרי, בגרויות, כנס משתחררים ועוד.